بیش از ٣٣٣ هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات فعالند

تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان فروردین ماه سال ١٣٩٣ به بیش از ٣٣٣ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٣٠ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است.

این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و … میباشد. این گزارش میافزاید تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان فروردین ماه سال ١٣٩٣ به بیش از ٣٣٣ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٣٠ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی نموده است.

شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها ، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −    =  28