چطور در بیشترین حدممکن وزن کم کنید

اگر دنبال راهی هستید که بتوانید یک رژیم موفق را شروع و برنامه غذایی خود را اصلاح کنید و وزن‌تان را کاهش دهید، می‌توانید از رژیم کاهش وزن سریع دوهفته‌ای دکتر اوز استفاده کنید. این رژیم بر پایه غذاهای سالم مثل سبزیجات و مقدار کم پروتئین بنا شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله سیب سبز اگر دنبال راهی هستید که بتوانید یک رژیم موفق را شروع و برنامه غذایی خود را اصلاح کنید و وزن‌تان را کاهش دهید، می‌توانید از رژیم کاهش وزن سریع دوهفته‌ای دکتر اوز استفاده کنید. این رژیم بر پایه غذاهای سالم مثل سبزیجات کم‌قند و مقدار کم پروتئین بنا شده است. شما با این رژیم می‌توانید یک شروع خوب برای یک سال با غذای سالم داشته باشید، چراکه این رژیم‌غذایی به شما کمک می‌کند به هوس خود غلبه کنید. علاوه‌بر این درست کردن غذاهای این رژیم وقت کمی از شما خواهد گرفت. بعد از دستور رژیم توصیه‌هایی برای بهتر نتیجه گرفتن از آن در بقیه طول سال را خواهید خواند.

عجله نکنید

تا جایی که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را کنترل کنید. با کمی جدیت می‌توانید غذا خوردن درست را به یک عادت تبدیل کنید. برای این کار کافی است در روزهای اول وعده غذایی خود را کمی زودتر میل کنید. این کار باعث می‌شود از خوردن غذاهای آماده و پرکالری سریع جلوگیری شود و همیشه از پیش بدانید باید چه بخورید و برای آماده کردن غذای سالم وقت داشته باشید.

از مصرف چربی‌های سالم لذت ببرید

غذاهایی که با چربی‌های سالم تهیه می‌شوند مثل روغن زیتون، ماهی آزاد و گردو باعث می‌شوند شما احساس رضایت بیشتری از غذایی که می‌خورید داشته باشید. بهتر است به جای هر میان‌وعده دیگری از آجیل‌ها استفاده کنید. درضمن این کار باعث می‌شود سیر بمانید. بهتر است از آجیل بدون نمک استفاده کنید.

در برابر وسوسه رستوران مقاومت کنید

سعی کنید تا جایی که می‌توانید به رستوران نروید. اگرچه ممکن است قبل از رستوران رفتن از آن خوشحال باشید اما مطمئن باشید که بعد از آن عذاب وجدان خواهید گرفت. به همین خاطر پیشنهاد رستوران را با سینما یا تفریح کم‌کالری‌تری جایگزین کنید اما اگر رستوران رفتید هم بهتر است وسوسه را مهار کنید. هیچ‌گاه سیب‌زمینی سرخ‌شده یا سالادهایی به همراه سس با غذای‌تان سفارش ندهید. همیشه تاکیدتان را روی غذاهایی که پنیر ندارند و سرخ شده نیستند، بگذارید. مطمئن باشید شما به اندازه کافی از رستوران رفتن لذت خواهید برد حتی اگر غذاهای چاق‌کننده نخورید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/21/267232_600.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  +    =  61