مدیریت نحوه پرداخت وام‌ و صورت حساب ازطریق سرویس Google Now

برنامه‌ موبایلی که کاربر را به یاد بدهکاری‌اش‌ می‌اندازد

اگر شما از جمله افرادی هستید که معمولا فراموش می‌کنید چه زمانی باید صورت‌حساب‌های خود را پرداخت کنید، می‌توانید از یک برنامه همراه برای رفع این مشکل بهره بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس به نقل از دیجیتال ترندز، گوگل قابلیتی را به منظور یادآوری پرداخت صورت‌حساب‌ها به سرویس Google Now در سیستم عامل اندروید افزوده است. این قابلیت با خدمات پست الکترونیک جیمیل نیز سازگاری دارد و با استفاده از آن یک کارت دیجیتالی طراحی می شود که بر روی آن نام افراد طلبکار، میزان بدهی به هر یک، موعد پرداخت و .. درج می شود.

کاربر می‌تواند ایمیل‌های شرکت ارسال کننده صورت حساب‌ها را از داخل محیط همین برنامه مشاهده کند. از این طریق همچنین می‌توان نحوه پرداخت وام‌های مختلف را نیز مدیریت کرد و مبلغ باقی مانده مبلغ پرداخت شده را کنترل کرد. پرداخت صورت حساب از داخل محیط Google Now و با استفاده از دیگر ابزارهای مالی گوگل نیز در برنامه  پیش بینی شده است.

Google Now اولین بار در تابستان سال 2012 به عنوان یک دستیار شخصی از سوی گوگل عرضه شد و از آن زمان تاکنون به تدریج امکانات مختلفی به برنامه یاد شده اضافه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  91  =