وزیر اقتصاد عازم قزاقستان شد

علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در راس هیئتی به منظور شرکت در چهارمین نشست وزرای اقتصادی کشورهای عضو اکو، هفتمین همایش اقتصادی آستانه و دومین کنفرانس مقابله با بحران مالی جهانی، عازم قزاقستان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، مقرر است هفتمین همایش اقتصادی آستانه با محوریت موضوعاتی نظیر بررسی چشم انداز فناوری های جهانی، توسعه پایدار متاثر از گفتمان جهانی شدن، فناوری های سبز، توسعه تجارت سبز و هوشمند، مدیریت ریسک های جهانی و حکمرانی جهانی و مباحث دیگر نظیر بررسی وضعیت مالی و زیر ساخت های اقتصاد جهانی در پانلهای جداگانه تخصصی از 31 اردیبهشت ماه الی 1 خرداد ماه سال جاری در پایتخت قزاقستان و با حضور مقامات ارشد بیش از 150 کشور جهان برگزار شود.

بر اساس این گزارش، همزمان دومین کنفرانس مقابله با بحران مالی جهانی به منظور تحلیل وضعیت کنونی اقتصاد جهانی و چالش های مالی جهانی و نیز تلاش برای تقویت تجارت، رشد، تولید و اشتغال جهانی در محل یاد شده برگزار می شود.

قرار است، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان علاوه بر کنفرانس مذکور در چهارمین نشست وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو اکو نیز به عنوان رئیس دوره ای این نشست سخنرانی نمایند.

وی در خلال این سفر، با برخی از مقامات و وزرای اقتصاد و دارایی کشورهای شرکت کننده در این رویداد در خصوص همکاری‌های اقتصادی دو‌ جانبه و همچنین توسعه همکاری های منطقه ای دیدار و گفتگو نماید.

گفتنی است، در این سفر بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری نیز طیب نیا را همراهی خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  70  =  71