فناپ رتبه سوم در ارائه خدمات الکترونیکی محتوایی را کسب کرد

در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات:

شرکت فناپ در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که در روز 27 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور حسن روحانی،رئیس جمهور، برگزار شد رتبه سوم تولیدکنندگان برتر نرم افزار را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادواره شهید دکتر قندی، روز 27 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز جهانی ارتباطات در سالن اجلاس سران برگزار شد و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(فناپ) رتبه سوم تولیدکنندگان برتر نرم افزار را دریافت کرد.

این جشنواره با حضور رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات با شعار توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ زمینه ساز ارتقاء شهروندی و با هدف؛ شناسایی، حمایت و ایجاد رقابت در بخش خصوصی و صنایع داخلی حوزه ICT برگزار و فناپ موفق به کسب رتبه سوم در محور خدمات الکترونیکی محتوایی (زیر محور نرم‌افزار) شد.

گفتنی است شرکت فناپ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه در این جشنواره شده و همچنین شرکت دژگستر ایمن پاسارگاد هم رتبه سوم در محور امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات را بدست آورده است.

متن لوح تقدیر اهدایی دبیرخانه جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات بدین شرح است:

«با توجه به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همه شئون زندگی، حمایت از فعالان این بخش می‌تواند سرعت پیشرفت کشور را در همه زمینه‌ها بیشتر کند. جشنواره ملی فاوا زمینه‌ای برای معرفی و تقدیر از اندیشمندان، فعالان و متخصصان این بخش است. شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان(فناپ) با عنایت به اینکه بر اساس نظر هیأت داوران چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) حائز کسب رتبه سوم در محور خدمات الکترونیکی محتوایی (زیر محور نرم‌افزار) شده‌اید، این لوح سپاس به نشانی قدردانی و به پاس ارج نهادن به تلاش‌هایتان اهدا می‌شود.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  8