توجه به ضریب بهره‌وری استراتژی‌ بانک اقتصادنوین

با تایید سهامداران شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین، صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392 به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مجتبی شیروانی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های این بانک در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین با اشاره به لزوم توجه به ضریب مطلوب بهره‌وری در گروه اقتصادنوین گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور همواره کوشیده است با ارایه خدمات متنوع زمینه رضایت‌مندی مشتریان این بانک را فراهم کند.

وی تاکید کرد، توجه به ضریب بهره‌وری و بازدهی مطلوب از جمله استراتژی‌های اصلی بانک اقتصادنوین به شمار می‌رود که توجه به این موارد زمینه را برای ارایه خدمات با کیفیت و اثربخش در این بانک فراهم کرده است.

ابراهیم جلیلیان مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین نیز در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت ضمن تشریح آخرین وضعیت این شرکت گفت: شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در تهیه گزارش‌های امکان‌سنجی طرح‌های سرمایه‌گذاری، بررسی توجیه فنی و اقتصادی مالی و حقوقی طرح‌ها و ارزیابی فنی، اقتصادی، مالی و حقوقی طرح‌ها و ارزیابی وثایق و ابزارهای تضمین و … فعالیت می‌کند.

وی در خصوص حوزه عملکرد این شرکت گفت: ارزیابی املاک، اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری، تهیه گزارش‌های امکان‌سنجی برای سرمایه‌گذاری و زیر کلید گرفتن کالا از جمله بخش‌هایی است که شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین خدمات تخصصی در این بخش‌ها ارایه می‌کند.

مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در ادامه به سرعت بخشی ارایه خدمات این شرکت اشاره کرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته نمایندگان شرکت در سرپرستی‌های مناطق دو، سه، چهار و پنج بانک اقتصادنوین مستقر شده‌اند که با این مهم سرعت ارایه خدمات در این سرپرستی افزایش خواهد یافت.

در ادامه مجمع عمومی سالانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین صورت‌های مالی این شرکت بررسی و به تایید سهامداران رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18