بهترین تمرین ها و ورزش های چربی سوز

آیا می دانید کدام تمرینات و حرکات ورزشی در منزل بیشتر چربی و کالری می سوزانند؟ افرادی بسیاری هستند که تمام روز کار می کنند و زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند. بنابراین در اینجا چند فعالیت ورزشی کاردیو را معرفی کرده ایم که سریعتر از تمرینات دیگر چربی و کالری می سوزانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها آیا می دانید کدام تمرینات و حرکات ورزشی در منزل بیشتر چربی و کالری می سوزانند؟ افرادی بسیاری هستند که تمام روز کار می کنند و زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند. بنابراین در اینجا چند فعالیت ورزشی کاردیو را معرفی کرده ایم که سریعتر از تمرینات دیگر چربی و کالری می سوزانند. رامونا براگانزا، مربی ورزشی لوس آنجلسی ستاره های مشهوری است و تا بحال به ستاره هایی همچون جسیکا آلبا، هالی بری و آن هاتاوی کمک کرده تا به تناسب اندام خوبی برسند. توصیه های زیر متعلق به او هستند که در ادامه می خوانید.

اسکیت در 30 دقیقه 425 کالری می سوزاند.

وقتی صحبت از چربی سوزی و کالری سوزی می شود، باید گفت اسکیت در فهرست ما رده اول را دارد. دلیل چربی سوزی زیاد اسکیت آن است که عضلات پاها و باسن را به اطراف حرکت می دهید. مرکز بدنتان برای آنکه تعادل تان حفظ شود، شدیداً درگیر می شود. همه اینها در حالی است که شما استرس زیادی روی زانوها و مفاصل دیگر وارد می آورید. سهی کنید با سرعت ثابت اسکیت کنید. (کلاه، گاردهای مچ و پدهای زانو و آرنج را فراموش نکنید.)

برای چربی سوزی بیشتر: یک دقیقه اسکیت سنگین انجام دهید و یک دقیقه اسکیت با سرعت متوسط انجام دهید.
 

بهترین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  56  =  57