پیراهن‌های تقلبی آل‌اشپورت از کجا آمد؟

بیایید عادت نکنیم به شانه بالا انداختن ، بعد از دیدن این همه تخلف. مدعی العموم هایی که می توانند ، چند جوان را روی پشت بام بازداشت کنند ، لابد قادرند به سادگی این مو را از ماست ترشیده فدراسیون بیرن بکشند . نمی توانند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم آی اسپورت بیایید عادت نکنیم به شانه بالا انداختن ، بعد از دیدن این همه تخلف. مدعی العموم هایی که می توانند ، چند جوان را روی پشت بام بازداشت کنند ، لابد قادرند به سادگی این مو را از ماست ترشیده فدراسیون بیرن بکشند . نمی توانند؟

موضوع پیراهن های تیم ملی ، تنها حاشیه اروزهای تیم ملی ایران است ؛ تیمی که در دوره های پیش  همواره در این روزها درگیر مشکلاتی در قسمت بازیکن ها بود حالا زیر استیلا و جذبه کارلوس کی روش هیچ مشکلی جز این ندارد که پیراهن های تمرین به تن ستاره های ایران می چسبند .

تیم فوتبال ایران که در سه دوره قبلی جام جهانی با برندهای آدیداس ( 1978) و پوما ( 1998 و 2006) به میدان رفته در سالهای اخیر کمپانی ال اشپورت را به عنوان حامی لباس برگزیده است . شرکتی آلمانی که البته شهرتش را مدیون دستکش های دروازه بانی بوده نه پیراهن . جالب اینکه با مروری بر وبسایت آل اشپورت ، در همان صفحه اول متوجه می شوید که این شرکت آلمانی هنوز هم عمده فعالیت خود را روی لوازم دروازه بانی استوار کرده است .
 
اما داستان آل اشپورت در ایران به فعالیت های وحید جعفری مالک کمپانی روماریواسپورت بازمی گردد. شرکتی در دبی که با دریافت لایسنس آل اشپورت اقدام به فعالیت های منطقه ای و تولید البسه کرده است . جعفری که از شش یال پیش با تامین پیراهن های استقلال و پرسپولیس به بازار ایران پاگذاشت ، بخش مهمی از موفقیت خود را مدیون عزیزالله محمدی است ؛ رئیس سابق سازمان لیگ برتر فوتبال ایران که با توصیه ، روسای باشگاهها را به جعفری معرفی می کرد . این تاجر اهل شهر لارستان، حالا ریشه ای عمیق در فدراسیون فوتبال ایران زده است و باوجود همه انتقادها به اقلامی که به ایران واردکرده ، کارش را انجام می دهد.
 
با این حال ، این بار ، موضوع جدی تر از همیشه است . اگرچه در مرتبه قبلی ، جعفری موضوع توپهای لیگ ایران را از سرگذراند اما با ورود نماینده های آل اشپورت و بازرسی آنها از اردوی ایران مشخص شد که پشت همه توافق های قبلی ، تخلفی آشکار نهفته بوده است . اینکه او ، نه پیراهن های تولیدی کارخانه اصلی که پیراهنهای ساخت کارگاه خودش را به تیم ملی ایران داده است .

امروز و درشرایطی که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بازهم به دفاع از این کمپانی پرداخته ، چند نکته مهم در این بین هست که باید مورد توجه قرار بگیرد والا شائبه ها جدی تر از اینی که امروز ذهن هواداران فوتبال ایران را آزار می دهد ، خواهد شد.
 

گزارش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  35