افزایش سرمایه‌گذاری آنلاین در چین

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تمایل به سرمایه‌گذاری آنلاین در چین به‌شدت در حال افزایش است.پورتال‌های سرمایه‌گذاری آنلاین همچنین در دسترس مشتریان از شرکت عظیم جست و جوی آنلاین چین، بایدو و تنسنت، بزرگ‌ترین شرکت اینترنتی کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا گزارش‌ها نشان می‌دهد که تمایل به سرمایه‌گذاری آنلاین در چین به‌شدت در حال افزایش است.

  بیزینس تایمز اینترنشنال با انتشار گزارشی اعلام کرد که مردم چین به‌طور فزاینده‌ای پول‌های اضافی خود را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری آنلاین واریز می‌کنند که با نرخ بهره‌ای بسیار بالاتر از بانک‌های معمولی و بدون قائل شدن حداقل میزان سپرده، به آنها اجازه دسترسی سریع به پولشان را می‌دهد.

 یکی از این محصولات مالی آنلاین «یوئه باو» نام دارد؛ صندوق سبد سهامی که گروه الکترونیکی علی بابا خدمات خود را ازطریق شرکت آنلاین وابسته‌اش به نام Alipay.com ارائه می‌کند.

 این سرویس که در ماه ژوئن گذشته راه‌اندازی شد، نرخ بهره‌ای تا 6 درصد ارائه می‌کند، درحالی که نرخ بهره حساب پس‌انداز در بانک‌های عمده چین 3/3 درصد است.  سرویس Alipay.com به کاربران اجازه می‌دهد تا با باز کردن یک حساب آنلاین و واریز کردن پول خود به آن، همه خریدهای اینترنتی خود را از طریق آن پرداخت کنند.

 یوئه باو در زمان پر تب و تابی در بخش مالی چین پا به منصه ظهور گذاشته است یعنی هنگامی که بانک‌های سنتی و تنظیم‌کننده‌ها و بازرسان پکن در پی تصویب قوانین مالی اینترنت سختگیرانه‌تری هستند و یوئه باو تنها صندوقی از این نوع نیست.

 پورتال‌های سرمایه‌گذاری آنلاین همچنین در دسترس مشتریان از شرکت عظیم جست و جوی آنلاین چین، بایدو و تنسنت، بزرگ‌ترین شرکت اینترنتی کشور قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  8