بیمه کارگران ساختمانی اقساطی می‌شود

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مصوب کرده است که کارفرمایان می‌توانند بیمه کارگران ساختمانی را به صورت اقساط تا سه سال پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: بررسی اصلاح قانون بمیه اجتماعی کارگران ساختمانی با سه تبصره در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسید.

کاتب ادامه داد: طبق مصوبه کمیسیون کارفرمایان می‌توانند بیمه کارگران ساختمانی را به صورت اقساط سه ساله پرداخت کنند. همچنین در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر کارفرمایان می‌توانند کارگران ساختمانی را به رایگان بیمه کنند. در شهرهای با جمعیت 25 تا 100 هزار نفر برای واحدهای زیر 100 متر کارفرمایان می‌توانند تنها 30 درصد حق بیمه کارگران ساختمانی را پرداخت کنند.

کاتب در مورد دستور دیگر کمیسیون برنامه گفت: الحاق یک ماده به عنوان ماده 22 مکرر به قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی در کمیسیون به تصویب نرسید. همچنین کلیات لایحه اساسنامه سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی که در دستور کار بود، بررسی شد اما از آنجا که کمیسیون برنامه، کمیسیون فرعی این لایحه بود، بررسی‌های بیشتر به بعد موکول شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  7