افتتاح دو دفترخودگردان پست بانک

به مناسبت آزادسازی خرمشهر و در راستای فراهم نمودن دسترسی آسان هموطنان به خدمات متنوع بانکی، دو دفتر خودگردان پست بانک ایران طی مراسم جداگانه‌ای و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان‌های خرمشهر و آبادان در این شهرها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، قاسم تاجوک مدیر شعب استان خوزستان در هریک از این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب و دفاتر این بانک گفت: پست بانک ایران با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا توانسته است خلأهای موجود بانکی را در تمام نقاط شهری و روستایی کشور مرتفع سازد. 

وی افزود: با افتتاح این باجه‌ها و فراهم نمودن دسترسی عمومی، بسیاری از مشکلات کسبه و ساکنان آن حل می شود. 

تاجوک درپایان خواستارحمایت هرچه بیشتر اهالی و مسئولان این شهرستان‌ها برای رونق دفاتر مذکور شد. 

گفتنی است: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین کشوری و لشکری همایشی در مسجد جامع این شهر برگزار گردید که مدیر و تنی چند از کارکنان پست بانک استان خوزستان در این مراسم شرکت داشتند. 

افتتاح دفتر پست بانک شهر ناغان چهارمحال و بختیاری

همچنین دفتر پست بانک شهر ناغان شهرستان شلمزار استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت آزادسازی خرمشهر طی مراسمی و با حضور مسئولان فرمانداری کیار، بخشدار ناغان، مسئولان پست بانک استان و جمعی از اهالی محل به دست پدر شهید مرادی از شهدای این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

در این مراسم قدمعلی مردانی فرماندار شهرستان کیار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان این بانک گفت: همکاری‌های پست بانک ایران با دولت و مجموعه وزارت کشور در ارائه خدماتی همچون پرداخت یارانه‌ نقدی و ثبت نام مرحله دوم یارانه‌ها و سایر امور بسیار مناسب بوده و انتظار داریم با افتتاح این دفتر خدمات متنوع بانکی به سهولت به اهالی منطقه ارائه شود. وی در ادامه خواستار ایجاد شعبه مستقل در شهرهای ناغان و شلمزار شد. 

همچنین بهنام یزدانی مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن تبیین اهداف و دستاوردهای پست بانک ایران گفت: این بانک نقش بازوی دولت در مناطق روستائی و محروم کشور برای گسترش عدالت و محرومیت‌زدائی را ایفاء می‌کند و تلاش می‌کند با مشارکت بخش خصوصی خدمات متنوع بانکی را به ساکنان روستاها و مناطق محروم و نقاط کور بانکی ارائه نماید. 

گفتنی است: این دفتر توسط عارف رئیسی از فعالان بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز شده، دارای 10 میلیارد ریال منابع و مجهز به دستگاه خودپرداز(ATM) است و در یکی از نقاط پرتردد شهر ناغان قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  9