جزییات حادثه آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان

یک مقام مسئول با رد هر هرگونه آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان با تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در انبار روغن‌های نفتی در حاشیه پالایشگاه اصفهان، اعلام کرد: این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر یک مقام مسئول با رد هر هرگونه آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان با تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در انبار روغن‌های نفتی در حاشیه پالایشگاه اصفهان، اعلام کرد: این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نکرده است.

صادق حاجیان سخنگوی پالایشگاه نفت اصفهان در تشریح جزئیات یک حادثه نفتی در اصفهان، گفت: آتش سوزی در پالایشگاه نفت اصفهان صحت ندارد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه حادثه آتش سوزی صبح امروز چهارشنبه 7 خرداد ماه مربوط به انبار روغن‌های نفتی شرکت نفت سپاهان بوده است، گفت: در شرایط فعلی این آتش سوزی به طور کامل مهار شد و هیچ گونه مشکلی در سطح منطقه وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه در این حادثه هیچ آسیبی به پالایشگاه اصفهان وارد نشده است، گفت: پالایشگاه اصفهان به سرعت نیرو و امکانات امداد و آتش نشانی خود را در اختیار شرکت نفت سپاهان گذاشت که به کمک نیروهای آتش نشانی و شهرداری پس از ایجاد یک سپر دفاعی، موفق شدند، آتش را خاموش کنند.

سخنگوی پالایشگاه نفت اصفهان با بیان اینکه هنوز میزان خسارهای وارده معلوم نشده، گفت: حجم وسیعی از انبار روغن در آتش سوخته و عمده کالاها نیز از بین رفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −    =  83