علت لغو انتخابات هیئت فوتبال تهران در ابهام

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون اصل نود برخی اسناد وجود دارد که مربوط به سوابق برخی از کاندیداها می‌شد بنابراین ما مدارک را به دفتر وزیر ورزش فرستادیم و وزیر بنا به مصلحت تصمیم گرفت فعلاً انتخابات برگزار نشود تا موضوع مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صبح امروز در حال که اهالی فوتبال استان تهران منتظر بودند تا انتخابات این هیئت در تهران برگزار شود، انتخابات به دلایل مبهم از سوی فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد، علی کفاشیان نیز دراین‌باره گفته بود که این تعویق به درخواست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

به گزارش «تابناک»، وی در توضیح این مسئله اعلام کرده بود: ما انتخابات هیئت فوتبال استان تهران را به خاطر نامه اعتراض‌آمیز چند نفر از کاندیداها لغو نکردیم بلکه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ما چنین درخواستی را داشت و مدعی شد برخی از کاندیداها اسنادی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن بهتر است انتخابات به تعویق بیفتد.

علی کفاشیان در این باره می‌گوید: ما هم هنوز آن اسناد را ندیده‌ایم اما به درخواست کمیسیون اصل 90 احترام گذاشتیم. اما گویا یکسری از نامه‌ها و مدارک از سوی کاندیداها ارسال شده که آن‌ها خواستار تعویق در زمان انتخابات شده‌اند و ما بر اساس اعلام کمیسیون اصل "90" مجلس شورای اسلامی این انتخابات را لغو کردیم، چرا که تعدادی از کاندیداها به علت برخی از تخلفات خواستار این موضوع شده بودند.

اما محمدعلی پور مختار در خصوص این موضوع به خبرنگار تابناک گفت: این موضوع ارتباطی به کمیسیون اصل 90 ندارد و کمیسیون در این باره هیچ گونه مکاتبه ای با هیئت فوتبال استان و حتی با فدراسیون فوتبال انجام نداده است و اینکه هیئت فوتبال امروز انتخابات برگزار نکرده است مربوط به خود فدراسیون می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: این کار توسط وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است و خود وزیر دستور تعویق در انتخابات را صادر کرده است و فدراسیون فوتبال نیز به خاطر همین دستور وزیر مجوز انتخابات هیئت فوتبال تهران را لغو کرده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون اصل نود برخی اسناد وجود دارد که مربوط به سوابق برخی از کاندیداها می‌شد بنابراین ما مدارک را به دفتر وزیر ورزش فرستادیم و وزیر بنا به مصلحت تصمیم گرفت فعلاً انتخابات برگزار نشود تا موضوع مشخص شود.

این نماینده گفت: چند نفر از کاندیداها در کمیسیون اصل نود پرونده دارند و تا زمانی که پرونده این افراد تعیین تکلیف نشود فعلاً باید انتخابات به عقب بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع این پرونده‌ها چه بوده است گفت: پرونده‌ها مربوط به پرونده فساد در فوتبال می‌شود، و من فقط می‌توانم در این حد به شما پاسخ بدهم شما نیز دراین‌باره سوالی نکنید چون من پاسخ نخواهم داد.

گفتنی است: چهار تن از شش کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان تهران امروز در اعتراض به عملکرد شیرازی، مجری برگزاری انتخابات که خودش از کاندیداهاست، خواهان لغو انتخابات و برگزاری آن توسط گروه بی‌طرف شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  28  =  35