جاسوسی هکرهای ایرانی از مقامات عالی رتبه آمریکا

یک شرکت امنیت سایبری در آمریکا مدعی شد

هکرهای ایرانی شهرت بسیار زیادی در تخریب وب سایت های شرکت ها و شبکه های کامپیوتری، به خصوص بانک های آمریکا، نیروی دریایی آمریکا و شرکت های انرژی خاورمیانه دارند. اما تاکتیک های اینترنتی مخفیانه آنها کمتر قابل فهم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم راه اندازی خط تولید ماده اولیه و محصول نهایی هورمون رشد انسان در شرکت داروپخش تهران، گفت: خوشحالم به ملت ایران اعلام کنم که جوانان و دانشمندان ایرانی قدم های شایسته‌ای در زمینه فناوری های نوین برداشته اند تا کشور ما را در زمینه دارو خودکفا کنند.

وی افزود: کشور در زمینه داروی هورمون رشد کاملا متکی به خارج بود اما حرکت بسیار خوبی در زمینه بایوتکنولوژی از سوی طراحان و مهندسان و متخصصان داخلی انجام شد تا کشور در این زمینه بی نیاز از خارج شود.

رئیس شورای عالی سلامت با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید روی پای خود بایستیم و تولیداتمان را به خارج از کشور صادر کنیم، گفت: با تولید شمار زیادی از داروهایی که پیش از این از خارج وارد می‌شد واردات آن‌ها از اسفندماه متوقف شد و تلاش می کنیم با تولید سایر محصولات مورد نیاز در زمینه پزشکی و دارویی علاوه بر صرفه جویی ارزی به استقلال کامل برسیم.

روحانی ضمن قدردانی از همه محققانی که در زمینه شرکت‌های دانش بنیان کار می‌کنند، گفت: ملت ایران در زمینه‌های مختلف علمی و دستیابی به فناوری‌های نوین، مسیر خود را به سمت کمال ادامه خواهد داد.

وی گفت: ساخت تمام وسایل خط تولید داروی هورمون رشد و نیز آزمایشگاه مختص به این محصول در داخل کشور موضوعی قابل توجه است که حتی کشورهای صنعتی که ما از محصولات آنها استفاده می‌کردیم نسبت به استاندارد بودن این دستگاه‌ها اذعان دارند.

رئیس‌‌جمهور علاوه بر افتتاح بخش تولید داروی هورمون رشد انسان که برای نخستین بار در ایران انجام شده است از خط تولید داروهای استریل کارخانجات دارو پخش بازدید کرد.

در جریان این بازدید همچنین از طرف سازمان تامین اجتماعی دفترچه و سوابق بیمه‌ای حسن روحانی تقدیم وی شد.

با راه اندازی خط تولید هورمون رشد با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریالی و 500 هزار دلاری، در این عرصه سالانه مبلغ 80 میلیارد تومان که پیش از این بابت واردات هورمون رشد هزینه می شد صرفه جویی شد.

تولید هورمون رشد تا کنون فقط در انحصار 4 کشور آمریکا، دانمارک ، کره جنوبی و انگلیس بود.

سازمان تامین اجتماعی به منظور ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان از طریق توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات اقدام به ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مهرزاد می گوید

    الان این چه ربطی به هکرهای ایرانی داشت؟ O_o

ارسال یک پاسخ

8  +    =  16