در آینده برای تراکنش پول خرد از کیف الکترونیکی استفاده خواهیم کرد

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اشاره به اینکه تدوین شبکه ملی اطلاعات استراتژی اصلی وزارت ارتباطات است، گفت: در آینده برای تراکنش پول خرد از کیف الکترونیکی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا نصرالله جهانگرد در جلسه کمیته تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی، با اشاره به این که تدوین شبکه ملی اطلاعات استراتژی اصلی وزارت ارتباطات است، افزود: ارکان اجرایی این شبکه شروع شده و نمونه اجرایی آن در مرحله ثبت‌نام گام دوم هدفمندی یارانه‌ها استفاده شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اشاره به مشکلات مراکز دانشگاهی در خصوص دسترسی به فضای مناسب اینترنتی، اعلام کرد: درصدد کاهش هزینه و افزایش ظرفیت دسترسی برای گروه‌های خاص از جمله محققان دانشگاهی هستیم.

وی اینترنت ملی را نیازمند ارتقای ظرفیت دانست و افزود: هر سازمانی به هر اندازه‌ای که نیاز دارد باید بتواند از این شبکه استفاده کند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این که نهضت ملی تولید محتوا و برنامه‌های نرم‌افزاری در دستور کار این وزارتخانه است، گفت: از فعالیت‌های دانشگاهی در این زمینه حمایت می‌کنیم.

وی با اعلام این که سالانه 200 هزار دانشجو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از مراکز دانشگاهی کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند بر ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب منابع انسانی و توسعه فن‌بازارها تاکید کرد.

جهانگرد همچنین ایجاد نظام یکپارچه و چندلایه اطلاعات در استان‌ها برای ایجاد امنیت بیشتر در تبادل اطلاعات را ضروری دانست و گفت: در آینده برای تراکنش پول خرد از کیف الکترونیکی استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8