طرح های نیمه تمام در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی از در اولویت قرار داشتن طرح های نیمه تمام برای دریافت تسهیلات از سوی این بانک خبر داد و گفت: این سیاست در کل کشور اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا، ˈسید علی اصغر میرمحمد صادقیˈ روز یکشنبه در دیدار مدیران عامل بانک های کشور با استاندار کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از مجل خط اعتباری بانک مرکزی هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مبلغ پنج میلیارد دلار هم از محل صندوق توسعه ملی پس از طی مراحل قانونی برای اجرای تامین منابع ارزی مورد نیاز اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

میرمحمد صادقی یادآور شد: یکی از اولویت های بانک مرکزی برای تخصیص این اعتبارات به طرح های استان کرمانشاه مطابق با سیاست های کشوری، طرح های تکمیلی و در حال ساخت است، طرح هایی که به پیشرفت قابل قبولی از کار رسیده اند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، زمان پرداخت تسهیلات هفت هزار میلیارد ریالی را پنج ساله عنوان و خاطرنشان کرد: این تصمیم برای جلوگیری و ممناعت از ایجاد تورم گرفته شده است.

وی همچنین این قول را داد که تسهیلات به تمامی طرح های معرفی شده به بانک ها پرداخت شود، منتها این تسهیلات با اولویت طرح های نیمه تمام پرداخت خواهد شد.

صادقی یادآور شد: بهتر است ابتدا سراغ طرح هایی برویم که از پیشرفت فیزیکی بالاتر و از امکان اشتغالزایی بیشتری برخوردارند تا به این طریق بتوانیم مشکلات بیکاری در کشور را نیز کاهش دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  14  =