رئیس کل بانک مرکزی از بانک صادرات ایران تقدیر کرد

دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران از مشارکت فعال و مؤثر آن بانک در تمهید و تدارک اجرایی شدن سامانه های ملی و ارزشمند انتقال و پرداخت سیستمی چک و خزانه داری مرکزی اوراق بهادار الکترونیکی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران از مشارکت فعال و مؤثر آن بانک در تمهید و تدارک اجرایی شدن سامانه های ملی و ارزشمند انتقال و پرداخت سیستمی چک و خزانه داری مرکزی اوراق بهادار الکترونیکی قدردانی کرد.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی بانک مرکزی ج.ا.ا با مدیریت جهادی مدیرعامل و هیأت مدیره این بانک مبنی بر پذیرش داوطلبانه انتقال اوراق از طریق سامانه CSD، در راستای تجهیز بازار پول به ابزارهای نوین بانکی اقدام نموده است.

گفتنی است تسهیل امور مشتریان در بانکها، رفع مشکل چاپ ، تحویل، جمع آوری، امحاء و مفقودی اوراق مشارکت فیزیکی از جمله مزایای این طرح است که برای اولین بار توسط بانک صادرات ایران با هماهنگی اداره اعتبارات بانک مرکزی ج.ا.ا نصب و راه اندازی شده است​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4