فیلمی که از مهم ترین داستان های زمانه ماست

الیور استون، کارگردان آمریکایی قرار است فیلمی درباره ادوارد اسنودن، آمریکا بسازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بی بی سی فارسی الیور استون، کارگردان و مستندساز سرشناس آمریکایی قرار است فیلمی درباره ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا بسازد.

 

فیلمنامه این فیلم که توسط خود استون نوشته می شود، بر اساس کتاب “پرونده های اسنودن؛ جزئیات ماجراهای تحت تعقیب ترین مرد جهان” نوشته لوک هاردینگ، روزنامه نگار گاردین خواهد بود.

 

کتاب هاردینگ با توجه به مجموعه گزارش هایی درباره افشارگری‌های اسنودن که در سال گذشته در روزنامه بریتانیایی گاردین منتشر شد، نوشته شده است.

 

استون درباره ماجراهای اسنودن گفت: “این از مهم ترین داستان های زمانه ماست.”

 

قرار است فیلمبرداری این فیلم تا پایان سال جاری میلادی آغاز شود. هاردینگ و عده ای دیگر از روزنامه نگاران گاردین در نگارش فیلمنامه و در جریان ساخت فیلم مشاوره خواهند داد.

 

هنوز جزئیات بیشتری از جمله گروه بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

 

الیور استون یکی از بحث برانگیزترین سینماگران هالیوود است که در بیشتر آثارش ماجراها و رخدادهای سیاسی را دستمایه کارش قرار داده است.

 

فیلم های داستانی جی اف کی (درباره جان اف کندی)، نیکسون (درباره ریچارد نیکسون و رسوایی واتر گیت)، دبلیو (درباره جورج دبلیو بوش) و مستندهای عنصر نامطلوب (درباره یاسر عرفات و روابط اسرائیل و فلسطینیان) و فرمانده (درباره فیدل کاسترو) از مهمترین آثار این کارگردان 67 ساله آمریکایی با موضوعات سیاسی بوده اند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4