بانک اقتصاد نوین در مدرسه‌سازی حضور موثری خواهد داشت

به همت بانک اقتصادنوین سومین مدرسه اقتصادنوین در روستای رحمانیه با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان و مدیران این بانک و مقامات محلی گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین در آیین افتتاح مدرسه اقتصادنوین روستای رحمانیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره فداکاری و حماسه مردم خرمشهر در دفاع مقدس گفت: بانک اقتصادنوین در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت مدرسه در روستای رحمانیه اقدام کرد و خوشبختانه امروز و همزمان با اعیاد شعبانیه مدرسه این بانک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این اتفاق فرخنده نوید دهنده آینده‌ای مناسب برای اهالی این منطقه است، افزود: ساخت مدرسه از جمله خدماتی است که علاوه بر فراهم‌سازی زمینه رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم، آینده کشور را نیز به لحاظ فرهنگی تضمین می‌کند، اهمیت این موضوع همه ما را وادار می‌کند که جدی‌تر از گذشته به این موضوع توجه کنیم.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین تاکید کرد: ساخت مدرسه ابزار مورد نیاز آموزش و پرورش را برای تربیت جوانان و فرزندان این سرزمین فراهم می‌کند و استفاده مناسب از این ابزار زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم می‌کند.

معتمدی گفت: مدیران سال‌های آینده کشور در همین مدارس در حال علم آموزی و تحصیل‌ند و ما موظفیم هر یک به نوبه خود در جهت ایجاد شرایط پیشرفت و رشد این عزیزان بکوشیم.

وی خطاب به حاضرین تاکید کرد بانک اقتصادنوین به نوبه خود تلاش می‌کند در این عرصه حضور چشمگیری داشته باشد که در این راستا این بانک تاکنون دو مدرسه در استان‌های بوشهر و ایلام ساخته است و در حال حاضر پنج مدرسه این بانک استان‌های آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان در حال ساخت است که تا مهر سال جاری در اختیار دانش‌آموزان این مناطق قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: نخستین بانک خصوصی کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وظیفه خود می‌داند که در بحث مدرسه‌سازی حضور موثری داشته باشد و این بانک به هماهنگی سهامداران و هیات مدیره و مطابق قانون در این بخش نقش موثری ایفا خواهد کرد.

در ادامه آیین افتتاح مدرسه اقتصادنوین در روستای رحمانیه بوشهر جعفری مدی مشارکت‌های مردمی و نوسازی مدارس کشور نیز طی سخنانی گفت: لازم است از تلاش و اهتمام بانک اقتصادنوین و مدیران این بانک در توجه به سنت پسندیده مدرسه‌سازی قدردانی کنم.

وی گفت: اقتصادنوین به عنوان بانک پیشرو در مدرسه‌سازی گام‌های نوینی در عرصه مدرسه‌سازی کشور برداشته است که این مورد می‌تواند به عنوان الگویی توسط سایر بانک‌ها مورد توجه قرار گیرد.

جعفری در ادامه با اشاره به شعار سال جاری و لزوم توجه به فرهنگ گفت: توجه به سنت پسندیده مدرسه سازی در مناطق محروم از جمله الگوهای عملی شعار "اقتصاد و فرهنک با عزم ملی و مدیریت جهادی" است.

رفیعی مدیر آموزش و پرورش خرمشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت همزمانی افتتاح مدرسه اقتصادنوین و ایام پرحماسه خرداد ماه و اعیاد شعبانیه گفت: همزمان افتتاح مدرسه در روستای رحمانیه با این ایام را به فال نیک می‌گیریم و من به عنوان مسئول آموزش و پرورش خرمشهر امیدوارم این نگاه به تمام بنگاه‌های اقتصادی تسری یابد.

وی افزود: خرمشهر به عنوان شهری که تقریبا در جنگ بیشترین آسیب را دید امروز به خواست خدا به روزهای عادی بازگشته خصوصا در بحث فضاهای آموزشی شهر خرمشهر امروز با کمبود مواجه نیست، ولی در بخش‌های روستایی متاسفانه کمبودهایی مشهود است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه بانک اقتصادنوین با درک این موضوع در بخش روستای رحمانیه دست به کار بزرگی زد و با ساخت مدرسه در این منطقه فرصت ظهور استعدادهای فرزندان این منطقه را فراهم کرد.

وی افزود: نگاه به مسئولیت‌های اجتماعی از سوی یک بانک به عنوان وظیفه تلقی نمی‌شود بلکه نشان‌دهنده درک مدیران ارشد این سازمان از لزوم توجه به حوزه های فرهنگ و آموزش است که این تفکر شایسته قدردانی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5