مشهورترین ستاره های گیاهخوار/عکس

ستاره ها معمولاً دوست دارند هر چیز جدیدی که در مورد رژیم های غذایی مد می شود را امتحان کنند و اغلب همین ستاره ها هستند که انواع و اقسام رژیم را به مردم معرفی می کنند. گیاهخواری زمانی که به مردم معرفی شد یکی از ترندهای دیوانه وار غذایی محسوب می شد و برای مردم لوس آنجلس که به پیتزا خوردن عادت کرده بودند، رژیم عجیبی بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها ستاره ها معمولاً دوست دارند هر چیز جدیدی که در مورد رژیم های غذایی مد می شود را امتحان کنند و اغلب همین ستاره ها هستند که انواع و اقسام رژیم را به مردم معرفی می کنند. گیاهخواری زمانی که به مردم معرفی شد یکی از ترندهای دیوانه وار غذایی محسوب می شد و برای مردم لوس آنجلس که به پیتزا خوردن عادت کرده بودند، رژیم عجیبی بود.

 ولی به تدریج گیاهخواری محبوب شد و بسیاری از ستاره ها به دلایل مختلف تصمیم گرفتند که دیگر گوشت مصرف نکنند و گیاهخوار شوند. بعضی از ستاره ها به دلایلی همچون سلامتی گیاهخواری را برگزیدند و ادعا می کردند که بدنشان با ایجاد این تغییر بزرگ در رژیم غذایی سالم تر است و حس بهتری دارند.
 

ستاره های دیگر گیاهخواری را بخاطر دلایل مربوط به حقوق حیوانات و محیط زیست انتخاب می کنند. در هر صورت دلایل آنها هرچه باشد، هر روز مشاهده می کنیم که تعداد بیشتری از ستاره ها به گیاهخواری رو می آورند و لیست زیر نشان می دهد که کدام ستاره ها رژیم سبز بدون لبنیات و محصولات حیوانی را انتخاب کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  36