مهمترین دارایی بانک ها سرمایه فکری است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : مهمترین دارایی بانکها و موسسات، سرمایه انسانی ، فکری ونیروی انسانی است و باید تمرکز و تلاشها و برنامه ریزی بانک بر روی این مهمترین دارایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در اولین سمینار آموزشی روسای شعب درجه 1و 2 استان البرز ، قم و شهر تهران با بیان مطلب فوق اظهار داشت : توسعه  و سرمایه گذاری  بر مهارت ها،  اطلاعات و دانش سرمایه انسانی به عنوان سرمایه گذاری مستقیم در توسعه بانک مطرح است و باید برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت  در این خصوص  انجام شود.
سهمانی با تاکید بر ضرورت وجود نیروهای آموزش دیده و متخصص  در یک سازمان افزود : برنامه ریزی و  تدوین  برنامه استراتژیک  بانک زمانی  به منصه ظهور خواهد رسید که نیروی  انسانی  کارا و با دانش  بتواند به  خوبی آن را اجرا نمایند و برای  این منظور توانمند سازی  نیروی انسانی  از طریق ارتقاء سطح دانش عمومی ، مهارتهای تخصصی و کاربردی  می باشد .
مدیرعامل بانک توسعه تعاون مدیریت  برقراری  ارتباط صحیح  با مشتری  در شعب را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد :
مشتریان باید بتوانند در کمترین زمان ، پاسخ درخواست خود را دریافت نمایند چراکه مشتریان محور فعالیت های  بانک می باشند و مهمترین عامل رشد و اعتلای هر سازمان  مشتریان می باشند.
سهمانی هدف نهایی همه موسسات مالی و شرکتها را خلق و ایجاد ارزش دانست و افزود : ارزشها در دوبعد مادی و معنوی  قابل تعریف است و برای خلق آن ها  هدف گذاری نمود.  
سهمانی تجهیزمنابع ، درآمد زایی ، افزایش سوددهی ، مدیریت صحیح بر هزینه ها  را از جمله شاخصهای مهم هدف گذاری شده عنوان نمود و افزود : برای دستیابی به این اهداف  همه ارکان بانک باید  یکدست ، همدل و منسجم  برای ارتقاء  سطح  بانک توسعه تعاون  تلاش نماییم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =