پشت پرده استقلالی شدن کاپیتان پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس برای حضور در استقلال منتظر دریافت رضایت نامه خود است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از نامه نیوز، امیر قلعه نویی که پس از جدایی مجتبی جباری هنوز نتوانسته جای خالی وی را پر کند، قصد دارد از محمد نوری در تیم فصل آینده خود استفاده کند.

از مدتها قبل با این بازیکن مذاکراتی انجام شد و طرفین به توافق نهایی نیز دست یافته اند و تنها مشکل، قرارداد نوری با قرمزهاست که باید برای جدایی رضایت نامه بگیرد.

نوری که این روزها مدام در باشگاه پرسپولیس رفت و آمد دارد، هنوز نتوانسته با این باشگاه تسویه حساب کند و قرمزها نیز که می دانند وی در آستانه پیوستن به تیم رقیب قرار دارد، به این راحتی ها به وی رضایت نامه نخواهند داد.

جالب اینکه نوری یکشنبه شب در باشگاه استقلال نیز حضور یافت و مذاکراتی رودررو با مسئولان این تیم انجام داد که با وجود توافق، همه چیز به تسویه حساب با پرسپولیس موکول شد.

در روزهای اخیر شایعه قرارداد داخلی نوری با گسترش فولاد تبریز منتشر شد که از سوی این بازیکن تکذیب شد ولی وی همچنان در خصوص احتمال حضورش در استقلال سکوت را ترجیح می دهد.

نوری اما با مسئولان تراکتورسازی تبریز نیز مذاکراتی انجام داده و گفته می شود از سایپا و سپاهان نیز پیشنهاد دریافت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4