هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به ایستگاه پایانی رسید

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امروز در حالی به ایستگاه پایانی می‌رسد که از ساعات ابتدایی با استقبال بیشتری نسبت به روزهای گذشته مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی بورس و بیمه که به عنوان بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه نامگذاری شده است امروز به ایستگاه پایانی رسید و کسانی که طی روزهای اخیر موفق به حضور نشده اند امروز خود را به انتهای بزرگراه چمران رساندند.

بر اساس این گزارش، طی 4 روز برگزاری نمایشگاه اکثر قریب به اتقاف مدیران ارشد بازار سرمایه، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و معاونان شرکت‌های بزرگ حقوقی به نمایشگاه آمدند تا ضمن بازدید پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، برخی شرکت‌های خارجی از کشورهایی همانند سوئیس، یونان، قبرس و آلمان نیز حضور داشتند که ضمن معرفی محصولات خود در حال ارزیابی بازار سرمایه ایران برای انجام سرمایه‌گذاری هستند.

برگزاری کارگاه های آموزشی توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، کارگزاری های بازار سرمایه، تأمین سرمایه ها و شرکت های آموزشی تحلیلی بورس(ارائه تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال با استفاده از نرم افزارهای تأیید شده سازمان بورس و اوراق بهادار) از نقاط قوت این نمایشگاه بود و در برخی کارگاه ها شاهد استقبال گسترده سرمایه گذاران و مردم بودیم.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) با شعار "فاینکس، یک رویداد و صدها فرصت سرمایه گذاری" ساعت 18 امروز به کار خود پایان می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  5  =