صورت های مالی شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران تصویب شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کارگزاری رفاه وابسته به بانک رفاه کارگران، 18 خرداد ماه سالجاری در محل دفتر لـله گانی رئیس هیأت مدیره این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت و استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی منتهی به 29/12/1392 این شرکت به تصویب رسید.
در این جلسه که نمایندگانی از سهامداران بانک، سازمان حسابرسی و بانک حضور داشتند، اسماعیل لـله گانی رئیس هیات مدیره بانک رفاه در سخنانی با قدردانی از زحمات تمامی همکاران بخش کارگزاری و ابراز رضایت از نتایج حاصله در سال گذشته گفت: امیدواریم روند رو به رشد و سود دهی کارگزاری رفاه در سال 93 همچنان به قوت خود باقی بماند و مجموعه شاهد سود آوری بیش از پیش شرکت باشد.
وی افزود: بانک رفاه کارگران و نهاد های زیر مجموعه و از جمله شرکت کارگزاری رفاه به عنوان یک سازمان مالی خدماتی، وظیفه اجتماعی خود می دانند با پیگیری روند های مالی مطلوب در جامعه حافظ ارزش پول باشند و بانک رفاه کارگران در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران همچنین خاطر نشان ساخت: شرکت کارگزاری رفاه یکی از بازوان توانمند بانک در انجام فعالیت هایش است و بانک هم در این راستا یاری رسان شرکت خواهد بود.
در ادامه جلسه مجمع، دکتر الهی مدیر عامل سابق شرکت کارگزاری رفاه به ارائه گزارش عملکرد شرکت پرداخت و خاطر نشان ساخت: کارگزاری بانک رفاه کارگران در سال 92 در بین شرکت های کارگزاری بانکی رتبه سوم را از آن خود کرده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  −    =  49