مجوز افزایش ۴۷۶ درصدی سرمایه‌ پست‌بانک صادر شد

سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 476 درصدی پست‌بانک از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت موضوع بند 48 قانون بودجه سال 92 کل کشور موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عباس پورخسروی رئیس اداره‌کل امور مالی پست بانک ایران در گفتگوی کوتاهی ضمن تأئید این خبر گفت: براین اساس؛ سرمایه این بانک طبق مجوز شماره 121/271574مورخ 93/03/24 سازمان مذکور از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها از 561 میلیارد و 143میلیون ریال به 3هزار و 233 میلیارد ریال و 451 میلیون ریال معادل 476درصد افزایش یافت.
وی افزود: با توجه به مجوز صادرشده و تعیین مهلت 60 روزه، درحال فراهم نمودن مقدمات برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده هستیم تا بتوانیم با تصویب مجمع در موعد مقرر این افزایش را در ساختار مالی بانک اعمال کنیم.
پورخسروی تصریح کرد: با استناد به قانون بودجه سال 92 کشور، اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان این بانک تلاش نمودند درهمان ابتدا مراحل ارزیابی اموال غیرمنقول بانک را در سراسر کشور از طریق کارشناسان رسمی دادگستری انجام و پس از آن با پیگیری‌های مستمر و تلاش فراوان تأئیدیه سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی بانک را اخذ و در ادامه نیز مجوزهای بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار را اخذ کرده تا این مهم صورت پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  4