کی‌روش: فردا برای برد بازی می‌کنیم

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برابر نیجریه در پاسخ به سوالی یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه بازی فردا را چگونه می‌بیند و آیا کارها طبق برنامه پیش رفته است یا خیر اظهار کرد: ابتدا اجازه بدهید از طرف تیم ملی ایران به رسانه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌آمد بگویم. مایلم سلام را به زبان پرتغالی و روز به خیر را به زبان فارسی بگویم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از نخستین دیدار ایران در جام جهانی 2014 برابر نیجریه در پاسخ به سوالی یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه بازی فردا را چگونه می‌بیند و آیا کارها طبق برنامه پیش رفته است یا خیر اظهار کرد: ابتدا اجازه بدهید از طرف تیم ملی ایران به رسانه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌آمد بگویم. مایلم سلام را به زبان پرتغالی و روز به خیر را به زبان فارسی بگویم.

وی ادامه داد: همان طور که می‌دانید سفر طولانی را برای صعود به جام جهانی داشته‌ایم. ما از کار خودمان در طی دوره آماده‌سازی بسیار راضی هستیم. اکنون تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی است و با وجود همه مشکلات، بعد از صعود به جام جهانی می‌دانستیم که سطح بالاتری از آمادگی را باید داشته باشیم.

وی ادامه داد: بالاتر بردن سطح تیم ملی کار راحتی نبود. کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و اکنون آماده رویارویی با بهترین تیم‌های دنیا هستیم. می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: با افتخار دراین جام بازی می‌کنیم و لذت را تا حد ممکن به ایرانی‌ها تقدیم می‌کنیم.

در ادامه یک خبرنگار خارجی دیگر از کی‌روش پرسید که انتظارش از بازی اول چیست و چه دروازه‌بانی از دروازه ایران حراست می‌کند؟ کی‌روش پاسخ داد: بی‌تردید این بازی بسیار مهم است. اطلاع داریم که نیجریه تیمی پرستاره است و بازیکنان خیلی خوبی دارد که در اروپا بازی می‌کنند. استفان کشی هم مربی خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: از نظر تجربه حضور در جام جهانی نیجریه نسبت به ما مزیت دارد. آن‌ها اکنون حتی این امید را دارند که به نیمه نهایی بروند اما ما هم ستاره‌های خیلی خوبی داریم. این کار را ادامه خواهیم داد. بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود و با توجه به این انتظارها، ما برای پیروزی بازی می‌کنیم چون این توقع از ما می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  78