سرمربی کرواسی،کواچ: چشم به سه امتیاز این بازی داریم؛ از بازگشت مانژوکیچ خوشحالم

– سرمربی کرواسی اعلام کرد، بازیساز رئال مادرید که در روز افتتاحیه جام جهانی با مصدومیتی جزئی مواجه شده بود، توانایی حضور در دیدار کرواسی در برابر کامرون را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی، نیکو کواچ از آمادگی کامل لوکا مودریچ خبر داد و اعلام کرد که او می تواند در دیدار روز چهارشنبه کرواسی در برابر کامرون به میدان برود. کرواسی در بازی اول خود در برابر میزبان رقابت ها با 3 گل شکست خورد و در صورتی که در بازی امشب در برابر کامرون نیز شکست بخورد، باید خیلی زود با جام بیستم وداع کند. اما کواچ در رابطه با شرایط تیم و وضعیت کرواسی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "لوکا قطعا آماده خواهد بود. او در روزهای دوشنبه و سه شنبه خیلی خوب کار کرد و مشکلی را پیش روی خود نخواهد دید.

"ما می دانیم این بازی برای ما به چه اندازه مهم است. برای فوتبال بازی کردن و پیروز شدن به این جا آمده ایم و تنها سه امتیاز را می خواهیم. نمی خواهیم کار به اما و اگر کشیده شود، فقط بر روی پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز تمرکز کرده ایم. کامرون نیز باید در این بازی پیروز شود تا شانس صعود داشته باشد و ما می توانیم برای مساوی نیز به میدان برویم، اما تنها هدف ما ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز از این بازی است.کامرون تیم قدرتمندی است و توانایی پیروزی در این دیدار را دارد. اما اگر ما راه خود را در پیش گیریم و برای هدف خود بجنگیم، قطعا موفق خواهیم شد و می توانیم به راحتی راهی مرحله بعد شویم. 

وی در ادامه صحبت های در مورد شرایط ماریو مانژوکیچ نیزافزود: "خیلی خوشحالم که ماریو نیز با ماست، توانایی های او می تواند به ما کمک کند و قطعا هر مربی ای از داشتن او راضی و خوشحال است. می دانم او سرشار از انرژی است و در پیروزی به ما کمک خواهد کرد."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =