ارزیابی مثبت از نرخ سود ۲۲ درصدی تسهیلات عقود مبادله ای

توسط مدیر عامل بانک ملی صورت گرفت :

دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان لرستان، جهت ساماندهی و بررسی مشکلات و شرکت در همایش توسعه اقتصادی دولت ، به این استان سفر کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر همتی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان و کارکنان اداره امور شعب استان لرستان اظهار داشت : بانک ملی ایران در شرایط کنونی نیاز مند توجه و کوشش تک تک کارکنان است و با توجه به انگیزه و توان بالای تمامی ارکان بانک در وصول مطالبات معوق و کسب انتفاع در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت .

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با رئیس جمهور و هیات دولت در خصوص مشکلات بانک ابراز امیدواری کرد با یاری و کمک دولت تدبیر و امید و همچنین ارائه محصولات جدید و مشتری پسند ، شاهد مطلوبیت بیشتر کمی و کیفی خدمات بانک ملی ایران باشیم .

دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از بانک مرکزی و اعضای شورای پول و اعتبار، تصویب نرخ سود 22 درصدی تسهیلات عقود مبادله ای را یک اقدام مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: این اقدام، می تواند در افزایش پرداخت تسهیلات خرد و نیز خرید دین، برای گردش چرخه اقتصادی کشور نتیجه بخش باشد.

وی در حاشیه همایش توسعه اقتصادی دولت در استان لرستان به قصد و انگیزه بانک ملی ایران برای مشارکت در طرح های در دست اقدام نظیر احداث نیروگاه، کارخانه سیمان و طرح های تولیدی دیگر اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت همیشه در توسعه اقتصادی کشور پیش قدم بوده و خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  24