جزئیات برنامه ۲۰۱۴ با عادل برزیلی

اگر عادل فردوسی پور به برزیل می رفت، چه اتفاقی می افتاد؟ این یکی را همه می دانند که یک عالمه گزارش جذاب از برزیل به ایران می رسید. یک عالمه مصاحبه خوب، گزارش های جذاب و حتی پیدا کردن گزارش های حاشیه ای که کار گزارشگران دیگر تلویزیون نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری جوان: اگر عادل فردوسی پور به برزیل می رفت، چه اتفاقی می افتاد؟ این یکی را همه می دانند که یک عالمه گزارش جذاب از برزیل به ایران می رسید. یک عالمه مصاحبه خوب، گزارش های جذاب و حتی پیدا کردن گزارش های حاشیه ای که کار گزارشگران دیگر تلویزیون نیست.

اما عادل به برزیل نرفت و همه می دانند که حیف شده، ولی حتما این را هم می دانند که اگر فردوسی پور می رفت دیگر برنامه جام جهانی 2014 به این جذابی نبود.

حالا بیش از دو هفته از شروع برنامه 2014 می گذرد و عادل فردوسی پور بار دیگر ثابت کرده که با تهیه کننده های دیگر صدا و سیما تفاوت فاحشی دارد. یک برنامه جذاب و آپدیت که هر روز نزدیک به 12 ساعت روی آنتن است و هیجان را به خانه های ما می آورد. برنامه ای که شما نیمی از هر روز، آن را تماشا می کنید و لابد یک عالمه سوال بدون پاسخ در موردش دارید؛ سوال هایی که ما برای پیدا کردن جوابشان به استودیو پرس تی وی رفتیم.

چرا پرس؟ چرا تی وی؟

استودیوی برنامه در سعادت آباد است. طبقه اول ساختمان پرس تی وی جایی است که عادل فردوسی پور به عنوان تهیه کننده استودیو اجاره کرده. استودیویی با امکانات ویژه که هزینه هایش زیاد است و اجاره کردنش سبب شد شایعاتی در مورد میلیاردی شدن برنامه 2014 منتشر شود.
 

رونمایی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  ⁄    =  19