انتقاد هاشمی از داور بازی ایران و آرژانتین

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در این پیام که پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آرژانتین صادر شد، افزود : اگرچه ترس از نام حریف، دامن عدالت داوران را گرفت و حق جوانان غیور ایران را ندادند، امّا مردم دنیا، نجابت و شایستگی های فرزندان این سرزمین را دیدند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی جوانمردانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی که همراه با اخلاق اسلامی و انسانی و با رعایت اصول حرفه ای بود، باعث سربلندی و غرور همه ایرانیان شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در این پیام که پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مقابل آرژانتین صادر شد، افزود : اگرچه ترس از نام حریف، دامن عدالت داوران را گرفت و حق جوانان غیور ایران را ندادند، امّا مردم دنیا، نجابت و شایستگی های فرزندان این سرزمین را دیدند.

در ادامه این پیام آمده است: واکنش ها در شبکه های اجتماعی- ورزشی، حکایت از تأثیر مردانگی ها و نتیجه معکوس قضاوت های ناعادلانه دارد، چرا که ذات مردم همیشه با مظلوم است.

آیت الله هاشمی ضمن تبریک صمیمانه به مردم و جوانان به ویژه بازیکنان تیم ملی و علاقه مندان به ورزش فوتبال ابراز امیدواری کرد که موفقیت های فرزندان غیور ایرانی، در تیم ملی فوتبال مستدام و روزافزون و در همه رشته های ورزشی از جمله والیبال و کُشتی فراگیر باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در جام جهانی برزیل به مصاف آرژانتین رفت و در یک رقابت زیبا و جنگنده با یک گل از تیم حریف شکست خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  +    =  15