اظهار نظر وزیر درباره عملکرد صدا و سیما

وزیر دادگستری با بیان اینکه اخبار در صدا و سیما باید بررسی و بعد منتشر شود، گفت: جامعه نسبت به مسائل منفی زودتر واکنش نشان می‌دهد از این رو باید قبل از انتشار خبر نظرات دستگاه ذی‌ربط هم گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  ایرنا وزیر دادگستری با بیان اینکه اخبار در صدا و سیما باید بررسی و بعد منتشر شود، گفت: جامعه نسبت به مسائل منفی زودتر واکنش نشان می‌دهد از این رو باید قبل از انتشار خبر نظرات دستگاه ذی‌ربط هم گرفته شود.

مصطفی پورمحمدی روز گذشته بعد از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اظهارات اخیر رییس قوه قضاییه درباره عملکرد صدا و سیما را چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: مسائل مثبت در جامعه به خوبی منعکس نمی‌شود و اگر هم منتشر می‌شود جامعه تصور می‌کند که توجیه موارد مطرح شده است.

وی ادامه داد: حال اگر با فاصله و با مدتی به طور مثال دو هفته‌یی جواب مثبتی پخش شود مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه گزارشات درباره عملکرد دولت در صدا و سیما بسیار زیاد بوده است، خاطرنشان کرد: دولت به این گزارش‌ها حساسیت کمتری به خرج می‌دهد و قرار شده عکس‌العمل نشان ندهیم. پورمحمدی تصریح کرد: اما برای قوه قضاییه که برنامه‌های کمتری پخش شده است حساسیت بیشتر است اما در مجموع قضیه باید تصویر مناسب‌تری تدارک دیده شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8