طلای جهانی ۱۳۲۲ دلار شد /۶تیر ماه

قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی 6 دلار افزایش یافت و به 1322 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم قیمت طلا امروز در بازار جهانی افزایش داشت، اما ظاهرا با توجه به افزایش نگرانی ها در مورد تقاضای فیزیکی و کشف 15  میلیارد دلار از وام های مرتبط با معاملات طلای دستکاری شده در چین، ظاهرا روند بازار به سمت کاهش حرکت می کند.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از کاهش 0.1 درصدی در جلسه قبل، امروز با افزایش 6 دلاری به 1322 دلار در هر اونس رسید.
بر اساس اعلام مقامات چینی، شرکت های چینی فرآوری طلا از سال 2012 تاکنون با دستکاری در معاملات طلا، از آنها برای دریافت 94.4 میلیارد ین (15.2 میلیارد دلار) وام بانکی استفاده کرده اند.
هرچند بخش عمده معاملات طلا قانونی بوده اند، اما افشای اخذ وام هایی بر مبنای معاملات دروغین در بازار طلا، ممکن است مقامات چینی را به محدود کردن تامین مالی معاملات طلا وادار نماید.
آمارها همچنین نشان داد که همزمان با کاهش ارزش یوان و پایین آمدن اشتها برای خرید فلز زرد، واردات طلای چین از هنگ کنگ در ماه می کاهش یافته و به پایین ترین رقم از ماه ژانویه سال قبل تاکنون رسیده است.
ارزش سهام در بازار بورس آمریکا روز پنجشنبه پس از اینکه یک مقام فدرال رزرو آمریکا اعلام نمود که نرخ های بهره تا اوایل 2015 باید افزایش یابد، اندکی کاهش یافت. اظهارات این مقام فدرال رزرو بر احساس سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بازار طلا تاثیر منفی گذاشته است.
همچنین یک دادگاه فدرال در آمریکا مجوز زیست محیطی یک معدن بزرگ طلا را باطل کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −  12  =