«مدام» در مدارس راهنمایی اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول (راهنمایی) وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح «مشارکت دانش‌آموزان در اداره مدرسه» (مدام)، یک روز تمام دانش‌آموزان مدرسه را اداره می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از نسیم آنلاین: عظیم محبی با اشاره به اجرای طرح «مشارکت دانش‌آموزان در اداره مدرسه» در سال تحصیلی جدید گفت: این طرح برای دوره متوسطه اول (راهنمایی) است و از اول مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مشارکت دانش‌آموزان در مدرسه جدی گرفته شده و دانش‌آموزان شیوه مدیریت مدرسه و معلمی را تمرین کنند.

وی افزود: در این طرح،‌ هر دانش‌آموز در یکی از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی مدرسه نقش ایفا می‌کند و یک روز تمام دانش‌آموزان، مدرسه را اداره می‌کنند.

محبی به «طرح تعالی مدیریت مدرسه» نیز اشاره کرد و گفت: این طرح قبلاً در مقطع متوسطه اول در 600 مدرسه به مدت دو سال اجرا شده بود، اما امسال این طرح کامل‌تر شده و به تصویب شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش نیز رسیده است و مقرر شده در 10 درصد تمام مقاطع تحصیلی کشور انجام شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول (راهنمایی) وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای این طرح ابتدا در استان‌ها، مدرسان را دعوت کرده‌ و به آن‌ها آموزش می‌دهیم و آن‌ها نیز به مدیران مدارس نمونه آموزش می‌دهن

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  7  =