نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه در کیش برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور 29 مهر تا 2 آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس، نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور به صورت همزمان و از تاریخ 29 مهر لغایت 2 آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه بین‌المللی کیش و در فضایی به مساحت21 هزار متر مربع برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش در این نمایشگاه ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، موسسات تأمین مالی، شرکت‌های فعال در حوزه بازار سرمایه، شرکت‌های حاضر در بورس اوراق بهادار، کارگزاری‌ها، نهاد‌های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری کشور در بخش‌های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی حضور دارند.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور به صورت تخصصی و در حوزه‌های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، عمران و شهرسازی و مسکن با هدایت سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در طی روزهای برگزاری نمایشگاه و در محل مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مسئولان و دست اندرکاران بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری کشور از برنامه های در نظرگرفته شده در این رویداد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  63