ساعت کار شعب بانک سامان در ماه رمضان اعلام شد

ساعت خدمات‌رسانی شعب بانک سامان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ازذروابط عمومی بانک سامان، این بانک ضمن تبریک فرارسیدن ماه خدا به هم‌وطنان گرامی، ساعت کاری شعب و ادارات مرکزی خود را در این ماه اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، ساعت کاری شعب در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قم و البرز به‌صورت یک‌سره از ساعت 8.30 تا 16 خواهد بود. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8.30 تا 13 فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت 8.30 تا 18 و در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 13 ارایه خدمت می‌کند.
این گزارش می‌افزاید: شعبه‌های سایر شهرستان‌ها و شعبه مناطق آزاد اروند نیز در این ماه، هر روز از ساعت 8 تا 14 و در باجه عصر از ساعت 17 تا 19آماده ارایه خدمت است.
ساعت کاری شعب بانک در مناطق آزاد قشم و کیش نیز بر اساس دستورالعمل سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین می‌شود.
مراکز خدمات مشتریان مستقر در مراکز تجاری زیتون اهواز، امام علی اصفهان و درگهان قشم نیز در ماه مبارک رمضان از ساعت 8.30 تا 16 و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 13 آماده ارایه خدمات هستند. همچنین مراکز خدمات مشتریان سیتی‌سنتر اصفهان، علاء‌الدین، بازار سنتی ستارخان، گلدیس و پاساز پردیس در ماه رمضان از ساعت 9 تا 17.30 و روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 13 آماده ارایه خدمات هستند.
این گزارش حاکی است شعبه فرودگاه امام خمینی(ره)، واحدCIP و باجه فروش ارز مسافرتی نقطه صفر مرزی فرودگاه امام خمینی (ره) نیز همانند دیگر ایام سال، به‌صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان است.
گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارایه خدمات لازم به مشتریان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  16