حضور پست بانک ایران در جلسه هم اندیشی حوزه ICT استان اردبیل

نشست هم‌اندیشی مسائل و مشکلات استان اردبیل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور استفاده از امکانات موجود و کمک به رفع مشکلات و موانع با حضور معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارتخانه، استاندار اردبیل، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران، عضو هیأت مدیره شرکت پست، مسئولان پست بانک استان و تنی چند از مسئولان استانی در محل استانداری اردبیل برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک در این نشست فریبرز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران ضمن تشریح اهداف و مأموریت این بانک در مناطق محروم و روستایی بر ضرورت راه‌اندازی صندوق‌های تأمین مالی خرد روستایی تأکید و خواستار تسریع استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها جهت ایجاد و راه‌اندازی صندوق‌های مذکور برای توسعه و پیشرفت روستاها و اشتغال‌زائی در این مناطق شد.
همچنین بهروز دادخواه مدیرشعب پست بانک استان اردبیل در این نشست ضمن تشریح عملکرد استان و مزایای تشکیل صندوق‌های مذکور، گزارشی از اقدامات پست بانک ایران در سطح استان را ارائه کرد.
گفتنی است: شعبانیان پس از این نشست از واحدهای ستادی و شعب مرکزی، تازه میدان و مبارزان اردبیل نیز بازدید و
ضمن گفتگو با کارکنان آن و استماع گزارش عملکرد رؤسای شعب، خواستار تلاش مضاعف برای تحقق هدف سپرده‌ای و ارتقاء جایگاه پست بانک ایران شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  10