کفاشیان: تا پنجشنبه پیشنهادمان را به کی‌روش می‌دهیم

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تا پس فردا پیشنهاد کتبی را برای تمدید قرارداد به کی‌روش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا، علی کفاشیان درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: فکر می کنم عملکرد ما مثبت بود، نقاط قوت و ضعف زیادی داشتیم اما عملکرد تیم راضی کننده بود. مطمئنا تیم ملی برگرفته از کیفیت لیگ است اما لیگ ما کیفیت لازم را نداشت، بنابراین تیم ملی با اردوهایی که در آفریقای جنوبی و اتریش برگزار شد به شرایط خوب آمادگی رسید. 

 
وی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش نیز گفت: رویکرد ما استفاده از کی‌روش است، اگر بخواهیم از مربی خارجی استفاده کنیم بهترین گزینه کی‌روش است، زیرا او سه سال در فوتبال ایران بوده و فوتبال ایران را به خوبی می شناسد. اما اگر بخواهیم از مربی ایرانی استفاده کنیم امکان دارد درجام ملت‌ها نتیجه نگیریم و مشکلات زیادی برای آن مربی بوجود آید. 
 
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امروز با کمیته فنی جلسه‌ای برگزار کردیم و آن ها نیز نظرشان را گفتند. 
 
کفاشیان در پاسخ به این که چه زمانی پیشنهاد خود را به کی روش می‌دهید، گفت: پیشنهاد ما آماده شده و تا فردا، پس‌فردا به کی روش می‌دهیم. 
 
کفاشیان افزود: ما هم در قرارداد شرایطی داریم که باید آن ها را لحاظ کنیم به طور مثال پیشنهاد ما این است که دستمزد بالای کی روش را در پاداش‌ها لحاظ کنیم و از کی‌روش خواسته‌ایم یک مربی ایرانی در کنارش به عنوان دستیار حضور داشته باشد. البته کی‌روش هم باید کمی در رفتارش تجدیدنظر کند و به مربیان ایرانی احترام بگذارد. 
 
وی درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: باید حضور موفقی درجام ملت‌ها داشته باشیم و بعد از آن برای جام جهانی بعدی برنامه ریزی کنیم در نظر داشته باشید که در جام جهانی 2010 حضور نداشتیم چقدر فوتبال ما متضرر شد اگر بتوانیم هر دوره به جام جهانی صعود کنیم و نتایج خوبی بگیریم هم فوتبال ملی را بالا خواهد برد و هم اعتباری برای مربیان ایرانی خواهد بود. 
 
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته می شد در جام جهانی با کی روش قهر بودید آیا این درست است گفت:‌من با کی روش قهر نبودم اما اختلافاتی بین ما وجود داشت. 
 
کفاشیان در ادامه در پاسخ به این سوال که فدراسیون بابت صعود تیم ملی به جام جهانی چقدر از فیفا پول دریافت کرده است گفت: فیفا هشت میلیون دلار برای ما اختصاص داده بود که بنا به توافق قبلی که با کی روش داشتیم 10 درصد این مبلغ به کی روش می رسید در حال حاضر چیزی حدود 7 میلیون و 200 هزار دلار باقی مانده است که قصد داریم آن را در آکادمی‌ها و توسعه فوتبال پایه و همچنین به پرداخت بخشی از بدهی‌ها اختصاص دهیم. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −    =  87