برای وضعیت صدور دفترچه‌هایتان به سایت مراجعه کنید

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت با بیان اینکه برخی از افراد در زمان ثبت نام شماره موبایل خود را اشتباه وارد کرده‌اند، گفت: کسانی که تا به حال پیامک برای مراجعه به منظور دریافت دفترچه دریافت نکرده‌اند به سایت ثبت نام مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید مهدی میرشاه ولد سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت ایرانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعداد ثبت نام شدگان برای دریافت دفترچه بیمه به 5 میلیون و 260 هزار نفر رسیده است گفت: تا به حال 470 هزار دفترچه چاپ و صادر شده است و اما تمام این دفترچه‌ها توسط افراد متقاضی هنوز تحویل گرفته نشده است.

وی اظهار داشت: افرادی که هنوز پیامک برای مراجعه به منظور تحویل دفترچه بیمه از دفاتر پیشخوان دریافت نکرده‌اند باید با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری خود از وضعیت صدور دفترچه خود اطلاع پیدا کنند چرا که برخی از افراد در زمان ثبت نام شماره همراه خود را اشتباه وارد کرده‌اند و ما امکان دسترسی به آنها را نداریم.

میرشاه ولد خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی بیشترین متقاضیان دفترچه بیمه و سه استان ایلام، شهرکرد و خراسان جنوبی کمترین آمار متقاضیان دفترچه را دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  ⁄    =  74