چه شد که هاشم بیک زاده در استقلال ماند؟

هاشم بیک زاده قراردادش را تا دو سال دیگر با استقلال تمدید کرد و امیدوار است که با این تیم قهرمان لیگ شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بیک‌زاده با اشاره به تمدید قراردادش به سایت باشگاه استقلال گفته: «خیلی خوشحالم که در استقلال ماندنی شدم. چند سال است در این تیم حضور دارم و شناخت متقابلی بین من و قلعه‌نویی وجود دارد که یکی از دلایل ماندنم هم همین بود. پیشنهاد هم کم نداشتم اما دوست ندارم راجع به آنها صحبت کنم. مهم این است که الان بازیکن استقلال هستم و با کمک هواداران می‌خواهم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.»

این مدافع ملی‌پوش در ارزیابی شرایط استقلال هم می‌گوید: «استقلال با سال‌های پیش فرق کرده. امسال تیم خوب و جوانی داریم و خوشبختانه در یارگیری هم عملکرد خوبی داشتیم اما از حالا نمی‌توان گفت که قهرمانیم. با این حال خیلی امیدوارم که امسال با استقلال قهرمان شوم. به شخصه انگیزه‌های زیادی دارم و معتقدم باید ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنیم. همه باید پشت هم باشیم و هر کسی به اندازه توانش برای موفقیت استقلال تلاش کند. می‌خواهم امسال قهرمانی با استقلال را یک بار دیگر تجربه کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

هاشم بیک زاده که به خاطر یک مصدومیت بدموقع شانس بازی در جام جهانی را از دست داد، عملکرد تیم‌ملی در جام جهانی را اینطور توصیف می‌کند: «بازی‌های خوبی را از تیم‌ملی دیدیم و به نظرم نمایش قابل قبولی داشتیم. از اینکه خودم نتوانستم بازی کنم، خیلی متاسفم اما خوشحالم که الان سالم هستم و می‌توانم دوباره برای استقلال به میدان بروم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  78  =