نفس دوباره تولید با بخشودگی جرایم بانکی

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بهره‌های بانکی بالا باعث شده است تولید کننده داخلی به هیچ عنوان نتواند با تولید کننده کشورهای منطقه رقابت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عبدالوهاب سهل آبادی در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر استان مساله نقدینگی و جرایم سنگین بانکی را از جمله معضلات پیش روی صنعت کشور دانست اظهار کرد: مشکل اساسی که صنعت و تولید با آن روبرو است عدم نقدینگی است و انتظار می رود دولت وام هایی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد تا تولید از این وضعیت رهایی یابد.

 

وی ادامه داد: اگر جامعه صنعتی و معدنی بخواهد به ایجاد رونق اقتصادی کمک کند باید با وام های مناسب مورد حمایت قرار گیرد.

 

سهل آبادی گفت: حتی با باز شدن درهای کشور به دنیا نیز با جرایم نزدیک به 30 دصد، تامین اجتماعی انحصاری و وصول مطالبات ارزش افزوده نمی توان به فکر اعتلای اقتصاد و تولید بود.

 

وی معوقات بانکی بخش صنعت را یکی دیگر از معضلات پیش روی این بخش دانست و اظهار کرد: بهره‌های 25 درصد برای تولید معقول نیست و از دولت انتظار داریم این جرایم بخشوده شود.

 

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: رسالت و وظیفه ما ایجاد اشتغال است و اگر مردم تبعات زیست محیطی صنایع را پذیرفته اند وظیفه ما است که برای فرزندان آنها اشتغال ایجاد کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال های گذشته گفت: قرار نبود که ما پول بانک‌ها را ندهیم اما شرایط به شکلی رقم خورد که نتوانستیم در برابر این موضوع مقاومت کنیم.

 

وی ادامه داد: قرار بود از هدفمندی یارانه ها به تولید کمک شود و قرار بود بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شود ولی اگر ما غرق شده بودیم توسط مسئولین وقت غرق تر شدیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  3