راه اندازی سامانه فروش اینترنتی در سایت شرکت واسپاری ملت

شرکت واسپاری ملت با هدف رفاه هرچه بیشتر مشتریان، به راه اندازی سامانه فروش اینترنتی اقدام کرد.مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شرکت واسپاری ملت به نشانیhttp://www.mellatleasing.comنسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شرکت واسپاری ملت به نشانیhttp://www.mellatleasing.comنسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.
سهولت در فرایند عملیات خرید و در دسترس بودن سایت شرکت، انجام عملیات خرید خودرو برای خود یا دیگران و سهولت و سرعت بیشتر در مراحل تصویب اعتبار و اعطای تسهیلات نسبت به سیستم بانکی، از مزایای سامانه فروش اینترنتی است.
بر اساس این گزارش، در این سامانه تا سقف 50 درصد برای خودرو خارجی و تا 60درصد برای خرید خودروهای داخلی تسهیلات داده می شود.
در عین حال، خودروهایی که برای فروش در سامانه فروش اینترنتی قرار گرفته اند موجود هستند و در صورت واریز پیش پرداخت، پس از تکمیل پرونده به سرعت جهت طی مراحل و تشریفات قانونی و صدور پلاک و سند به منظور تحویل خودرو اقدام می شود.
تمامی خودروها در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات اعطایی تحت پوشش خدمات شرکت بیمه ما خواهند بود که هزینه بیمه بدنه به صورت اقساطی به همراه اقساط خودرو دریافت می شود.
همچنین مشتریان می توانند اقساط خود را با ورود به سامانه" فروش نمایندگی ها و پراخت اقساط" با وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور و همچنین صفحه نخست سایت، بخش پرداخت اینترنتی قسط با وارد کردن"کد شناسه قسط" یا از طریق دستگاه های خودپرداز بانک ملت با کد شناسه ارائه شده در دفترچه اقساط پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  92  =