سرویس USSD شرکت پرداخت نوین فعال شد

به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک اقتصادنوین و به همت کارشناسان و متخصصان شرکت پرداخت نوین، سرویس USSD (کد دستوری) این شرکت فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مشترکان تلفن همراه در اقصی نقاط ایران می‌توانند به راحتی و با شماره‌گیری کد #780* از خدمات USSD این شرکت به راحتی بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات متنوع از طریق USSD از جمله امور خیریه، خدمات شهروندی و خدمات دانشجویی سریع‌تر و آسان‌تر از درگاه‌های اینترنتی و بسیاری خدمات ارزش افزوده و منحصر به فرد در کنار دیگر خدمات رایج این فناوری مثل مانده‌گیری، خرید شارژ کارت تلفن همراه، پرداخت قبوض و خرید کالا و خدمات در فازهای بعدی این سرویس خواهد بود.

کاربری این سرویس از طریق درگاه سه اپراتور تلفن همراه کشور یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل در حالی برای شهروندان امکان‌پذیر شده است که برنامه‌ریزی و برای ارائه آن طی شش ماه اخیر کارشناسان پرداخت نوین تلاش مستمر داشته‌اند.

با رشد فزاینده فناوری موبایل و افزایش قابل توجه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور تجهیز زیرساخت‌های فنی لازم برای ارائه فناوری‌های تحت موبایل شرکت پرداخت نوین ارائه سرویس‌های ارزش افزوده موبایل در کشور را در فضای امن در برنامه خود قرار داده است.

شرکت پرداخت نوین آرین از جمله شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین است که خدمات متنوعی در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک ارایه می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  16