چگونگی میلیونر شدن زن کردستانی

مشترک کردستانی تلفن همراه که به گفته خودش از سال 84 از خدمات اپراتور همراه اول استفاده می کند، یک میلیارد ریال برنده و جایزه اش نیز توسط شرکت مخابرات استان کردستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مراسم اهدای جایزه برنده خوش شانس همراه اول در استان کردستان شامگاه چهارشنبه با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان، فرمانده سپاه ناحیه سنندج، مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی و خبرنگاران در هتل شادی سنندج برگزار شد.

در این آیین جایزه یک میلیارد ریالی همراه اول به ˈصفورا رسولی ˈ از مریوان اهدا شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان در این آیین با اشاره به اینکه یک میلیون و 100 هزار مشترک در استان کردستان اکنون از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، گفت: از این میزان مشترک 80 درصد آنها از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند.

آزاد حکمت افزود: استان کردستان در بحث مشتری مداری و پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی قبوض تلفن همراه، جزو استان های برتر کشور است.

وی پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن را نشانه فرهنگ بالای مردم کردستان در استفاده از تکنولوژی روز دانست و گفت: این مساله موجب شده در پرداخت مطالبات مربوط به خدمات همراه اول مردم کردستان جزو استان های برتر کشور باشند.

وی اظهار کرد: پرداخت به موقع قبوض می تواند شرکت مخابرات را در ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مشترکین یاری کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان افزود: در بحث توسعه شبکه سیار در استان کردستان قرار است در قالب پروژه فاز پنج، 169 سایت جدید در استان به بهره برداری برسد و خدمات این شرکت از نظر کیفیت ارتقا یابد.

حکمت خدمات مخابرات را فرابخشی دانست و گفت: این خدمات به شکل فرآیندی است و تلاش ما نیز تعامل و همکاری با دیگر دستگاه ها در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی است.

مهمانان حاضر در این مراسم افطار را مهمان شرکت مخابرات استان کردستان بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  +    =  31