بهترین فرصت برای خرید طلا نرخ ۱۳۲۵ تا ۱۳۳۰ دلاری است

در حالی که روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بهترین فرصت برای خرید این فلز گرانبها قیمت 1325 تا 1330 دلاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از سایت طلا به نقل از بیزینس لاین، انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو آمریکا مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی سرآغازی برای افزایش مجدد قیمت جهانی طلا بوده است.
 

بر اساس این گزارش کاهش رشد اقتصادی ایتالیا و نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت سیستم بانکی پرتغال نیز عامل مهمی برای افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا بوده است.

متن مذاکرات فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که اجرای محرک پولی تا اکتبر امسال متوقف خواهد شد ولی فدرال رزرو در شرایط حساس کنونی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت. این مساله فشار زیادی بر ارزش دلار وارد کرده است.

تحلیل تکنیکال بیزینس لاین نشان می دهد که قیمت طلا پس از شکستن سطح مقاومتی 1338 دلاری به سوی 1355 دلار در هر اونس حرکت خواهد کرد. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1325 تا 1335 دلار خواهد بود و اگر قیمت ها به 1325 تا 1330 دلار بازگردد بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

اگر قیمت طلا بتواند سطح مقاومتی 1365 تا 1367 دلاری را نیز بشکند قیمت این فلز زرد به زودی به بیش از 1390 تا 1400 دلار افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  37