سیم‌کارت‌های سلب امتیاز شده قابل بازگشتند؟

طبق مصوبه‏ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چنانچه سیم‌کارتی به مدت 90 روز بدون استفاده بماند، اپراتور مجاز می‏شود نسبت به سلب امتیاز آن اقدام کند. حال با گذشت بیش از یک سال از تدوین این مصوبه تعدادی از مشترکان غیرفعال با مشکل سلب امتیاز خط‌های خود مواجه شده‏اند و طبیعی است که بسیاری از این افراد سوال داشته باشند که آیا امکان دسترسی مجدد به شماره قبلی پس از سلب امتیاز همچنان وجود دارد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا طبق مصوبه‏ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چنانچه سیم‌کارتی به مدت 90 روز بدون استفاده بماند، اپراتور مجاز می‏شود نسبت به سلب امتیاز آن اقدام کند. حال با گذشت بیش از یک سال از تدوین این مصوبه تعدادی از مشترکان غیرفعال با مشکل سلب امتیاز خط‌های خود مواجه شده‏اند و طبیعی است که بسیاری از این افراد سوال داشته باشند که آیا امکان دسترسی مجدد به شماره قبلی پس از سلب امتیاز همچنان وجود دارد؟
همراه اول برای سیم‌کارت‏های دائمی خود مهلتی 6 ماهه در نظر گرفته و پس از آن، این اپراتور نسبت به سلب امتیاز خط او اقدام خواهد کرد. اگر این مشترک بخواهد بار دیگر مالکیت خط خود را به دست آورده و از همان شماره استفاده کند، در صورتی که هنوز شماره‏اش واگذار نشده باشد، می‏تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و پرداخت مبلغ 9500 تومان بار دیگر شماره خود را فعال کند.  در میان کاربران اپراتور‏ دوم یا ایرانسل نیز درصورت سلب امتیاز شدن سیم‌کارت فرد می‏تواند با مرکز تماس ایرانسل تماس گرفته و پس از احراز هویت درصورت واگذار نکردن سیم‌کارت و وارد نشدن آن به چرخه توزیع، بدون پرداخت هزینه بار دیگر سیم‌کارت خود را فعال کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =