«فرهاد رهبر» استعفا کرد

فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران به دلیل آنچه که تحت عنوان بروکراسی های بی مورد و برخورد غیرعلمی و کارشکنانه از آن نام برده است، از سرپرستی طرح ملی اصلاح خط مشی ها و سازوکارهای اقتصادی کشور با رویکرد مقاومتی کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران به دلیل آنچه که تحت عنوان بروکراسی های  بی مورد و برخورد غیرعلمی و کارشکنانه از آن نام برده است، از سرپرستی طرح ملی " اصلاح خط مشی ها و سازوکارهای اقتصادی کشور با رویکرد مقاومتی" کناره گیری کرد.

فرهاد رهبر طی نامه ای به وحید احمدی – معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم با انصراف از مدیریت طرح ملی " اصلاح خط مشی ها و سازوکارهای اقتصادی کشور با رویکرد مقاومتی"، اعلام کرد: "علیرغم استقبال گسترده دانشگاهیان، پژوهشگران و سازمان های دولتی و غیردولتی از سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و عزم ملی در تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی برای اجرایی شدن این سیاستها، متاسفانه معاونت پژوهشی وزارت علوم با بروکراسی های بی مورد و برخوردهای غیرعلمی و کارشکنانه که عدم اعتقاد به این امر مهم را تداعی می کند، موجب پراکنده شدن تیم تحقیقاتی طرح ملی اصلاح خط مشی ها و ساز و کارهای اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی مصوب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری شده است. از این رو اعلام می دارد که در شرایط موجود، ادامه این طرح از نظر اینجانب ناممکن و در نتیجه منتفی است.

تمامی مبلغ اختصاص یافته به این طرح ملی، 750 میلیون ریال معادل 75 میلیون تومان بدون هیچ دخل و تصرف در حساب دانشگاه تهران موجود است که امکان بازگشت آن به حساب وزارت علوم وجود دارد.

رو نوشت این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، دفتر رئیس جمهور، وزرای علوم و اقتصاد و همچنین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال شده است.

فرهاد رهبر اسفند ماه سال گذشته با اتمام حکم ریاستش بر دانشگاه تهران از کرسی این دانشگاه برکنار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  6