پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران همگام با سیاست های مهرورزانه دولت تدبیر و امید و در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و اشتغالزایی در جامعه، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی از ابتدای امسال تا پایان خردادماه سالجاری ٢٤ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات، آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه ١٣٩٣ نشان می‌دهد که این بانک مبلغ ٢٤ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت نموده است. همچنین تا پایان خردادماه سالجاری بیش از ١٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه مسکن روستایی و ١٠ میلیارد ریال در قالب عقد قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند پرداخت کرده و هزاران میلیارد ریال دیگر نیز به سرفصل‌هایی همچون، تجهیز مدارس، کمک به زلزله زدگان، کمک به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و … اختصاص داده است.
گفتنی است هزاران نفر از هموطنان نیازمند در اقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده‌اند و دارندگان حسابهای پس‌انداز قرض الحسنه به عنوان تأمین کنندگان اصلی منابع آن می‌باشند.
شایان ذکر است این بانک در راستای انجام رسالت‌ها و تعهدات اجتماعی، پرداخت وام‌های قرض الحسنه نظیر، درمان بیماری و خود اشتغالی و مشاغل خانگی را به منظور حمایت و کمک به اقشار کم درآمد در دستور کار قرار داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  83  =  90