نامه وزیر برای تعیین تکلیف آزمون استخدامی

وزیر نفت در نامه‌ای به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با توجه به درخواستهای مکرر، خواستار تعیین تکلیف افراد منتخب در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: وزیر نفت در نامه‌ای به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با توجه به درخواستهای مکرر، خواستار تعیین تکلیف افراد منتخب در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت شد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت ١١ تیرماه امسال در نامه‌ای خواستار تعیین تکلیف افراد منتخب در آزمون استخدامی اردیبهشت سال ١٣٩٢ شرکت ملی نفت شده است.

وزارت نفت برای پاسخگویی به درخواستهای مکرر منتخبان این آزمون، مستند به حکم آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال ١٣٩٣، از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خواسته است که با توجه به مشکلات موجود، نسبت به تعیین وضعیت این افراد و شرکت ملی نفت ایران اظهار نظر کند.

بنا بر این گزارش، بزرگترین آزمون استخدامی کشور در سه نوبت طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت سال ٩٢ در حوزه های تهران، اهواز، شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، ماهشهر و تبریز با حضور ٩٤ هزار و ٩٢١ داوطلب برگزار شد که از این میان تعداد ٣٥٣١ نفر (دو برابر ظرفیت) دارندگان رتبه های برتر برای انجام مصاحبه دعوت شدند و با آنها مصاحبه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄  22  =