ورزشکاران در پرداخت بدهی مالیاتی تخطی نکنند

رییس امور مالیات استان تهران گفت: میزان بدهی‌های مالیاتی ورزشکاران متغییر است اما به هر حال اقدامات قانونی را نسبت به دریافت مالیات انجام می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با بدهی مالیاتی ورزشکاران اظهار داشت: ورزشکاران نیز به هر حال از مؤدیان مالیاتی هستند که در اجرای قانون نباید تخطی و سهل‌انگاری کنند.
 
وی با بیان اینکه بخشی از بدهی مالیاتی باشگاه استقلال مربوط به بازیکنان می‌شود تصریح کرد: با برگزاری جلساتی با مسئولین باشگاه استقلال در نحوه پرداخت میزان بدهی و نوع تأیید مالیات به جمع‌بندی رسیدیم که البته بخشی از این بدهی مالیاتی مربوط به باشگاه بود.
 
رییس امور مالیات استان تهران گفت: میزان بدهی‌های مالیاتی ورزشکاران متغییر است اما به هر حال اقدامات قانونی را نسبت به دریافت مالیات انجام می‌دهیم.
 
نوری اضافه کرد: محدودیت‌های اجرایی در وصول مالیات محدود به ورزشکاران نیست و شامل همه مؤدیان مالیاتی می‌باشد.
 
وی با اشاره به افزایش سقف ممنوع‌الخروجی بدهکاران مالیاتی تصریح کرد: اگر شخصی بدهی قطعی مالیاتی داشته باشد تا زمانی که اقدامات لازم را انجام ندهد رفع ممنوع‌الخروجی نمی‌شود و این امر شامل بازیکنان فوتبال که برای جام جهانی از کشور خارج شدند نیز می‌باشد.
 
رییس امور مالیات استان تهران بیان داشت: با توجه به اینکه در فصل ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی با در نظر گرفتن تسهیلات غیرحضوری هستیم امیدواریم تا ورزشکاران به استناد مدارک لازم نسبت به ارائه مالیات اقدام کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  6  =