سقف برداشت از خودپردازها این هفته مشخص می شود

حکیمی خبر داد:

ناصر حکیمی، مدیرکل فن‌آوری اطلاعات بانک مرکزی از احتمال تصمیم‌گیری برای تغییر سقف برداشت از خودپردازها تا هفته آینده خبر داد.در نیمه دوم سال گذشته و بهار امسال برخی بانک‌ها در راستای مشتری مداری میزان برداشت روزانه از دستگاه‌های خود‌پرداز خود را افزایش داده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک مرکزی تا چند روز آینده در مورد میزان افزایش سقف برداشت روزانه از خودپرداز‌ها از 200 هزار تومان به طور رسمی تصمیم گیری خواهد کرد.

بنابراین گزارش در نیمه دوم سال گذشته و بهار امسال برخی بانک‌ها در راستای مشتری مداری میزان برداشت روزانه از دستگاه‌های خود‌پرداز خود را افزایش داده بودند.

حکیمی پیش از این در گفتگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه درخواست افزایش سقف برداشت از خودپردازها در دست بررسی است گفت : هنوزهیچ تصمیم جدیدی در این باره گرفته نشده است .

این مقام مسئول در بانک مرکزی با تاکید براینکه فراهم کردن هرگونه اضافه برداشت روزانه بیش از 200 هزار تومان از خودپردازها قبل از تصویب و ابلاغ بانک مرکزی تخلف است از بانکها خواست ضوابط ابلاغی بانک مرکزی را به طور دقیق رعایت کنند .

حکیمی گفت : به برخی بانکها که سقف برداشت روزانه از خودپرازها را خودسرانه تا 500 هزارتومان افزایش داده اند تذکر داده شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی ضمن هشدار به بانکها درباره رعایت ضوابط بانک مرکزی تصریح کرد :هیچ توجیهی برای تخلف از ضوابط اعلامی بانک مرکزی پذیرفته نیست

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  2